"Дело-Табак". Или история о том, как можно незаезженно объяснить о вреде курения.
Хочу поділитися чудовою класною годиною, яка була проведена у 10 класі Сновидою Аллою Ярославівною.
Тема: "Дело-Табак"
Взагалі то я не дуже люблю, коли проводять класні години на такі теми. Ні, не тому що я не за здоровий образ життя, дуже навіть навпаки. Просто ця тема вже дуже заїздилась. Немає нічого нового. Діти позіхають та насміхаються над вже всім давно зрозумілими речами. Однак, не цього разу.
Класна година була проведена в формі судового засідання.
Суть діла в тому, що органи людини, а саме серце, шлунок, сосуди та зуби, подають позов на курця. Був суддя, прокурор та адвокат, який захищав курця.
В кінці вирок: "Підсудна засуджуються на довічне відмовлення від паління та довічну ізоляцію від мість, де можна палити".
Майже весь класний захід провели саме діти. Театралізована вистава, яку вони підготували, була насамперед цікавою та повчальною.
Не було жахливих картинок спорчених зубів та висохших легенів, які лише викликають відразу, був просто цікавий судовий процес, який докладно розповів чому нашим органам погано живеться від паління.
Також ми почули виступ бібліотекаря, який провів презентацію книжок шкільної бібліотеки і провела невеличкий оглід періодичних видань.
Дякуємо за такий класний захід.
Обовязково візьму на замітку та конспект уроку покладу у свою методичну скарбничку.
Хочу поділитися чудовою класною годиною, яка була проведена у 10 класі Сновидою Аллою Ярославівною.
Тема: "Дело-Табак"
Взагалі то я не дуже люблю, коли проводять класні години на такі теми. Ні, не тому що я не за здоровий образ життя, дуже навіть навпаки. Просто ця тема вже дуже заїздилась. Немає нічого нового. Діти позіхають та насміхаються над вже всім давно зрозумілими речами. Однак, не цього разу.
Класна година була проведена в формі судового засідання.
Суть діла в тому, що органи людини, а саме серце, шлунок, сосуди та зуби, подають позов на курця. Був суддя, прокурор та адвокат, який захищав курця.
В кінці вирок: "Підсудна засуджуються на довічне відмовлення від паління та довічну ізоляцію від мість, де можна палити".
Майже весь класний захід провели саме діти. Театралізована вистава, яку вони підготували, була насамперед цікавою та повчальною.
Не було жахливих картинок спорчених зубів та висохших легенів, які лише викликають відразу, був просто цікавий судовий процес, який докладно розповів чому нашим органам погано живеться від паління.
Також ми почули виступ бібліотекаря, який провів презентацію книжок шкільної бібліотеки і провела невеличкий оглід періодичних видань.
Дякуємо за такий класний захід.
Обовязково візьму на замітку та конспект уроку покладу у свою методичну скарбничку.
Дуже цікаво!!! У 10му классі діти мабудь були дуже зацікавлені такою формою проведення класної години)
ВідповістиВидалитисаме так і було, Юль :)))))
ВідповістиВидалитиНавіть самій би спободобалось приймати у цьому участь, головне на мій погляд, щоб після таких заходів, хоч одна людина кинула палити, а інші поставили хрест навіть на думці про паління!
ВідповістиВидалитиА чия ідея? от би і уроки такими ж творчими були.
ВідповістиВидалитиІ картинки на блозі у вас промовисті.
Після уроку знайшла конспект в інтернеті, але там був суд над сигаретою. Менш цікаво, ніж провів вчитель. Тому вважаю, що ідея надихнула вчительку і вона вже зробила своє.
ВідповістиВидалити"Не звинувачуйте дружину у зраді - ви подаєте їй гарну ідею" - Замість того, щоб вийти надвір, погратися з дітьми у рухливі ігри, провести цікаву вікторину, піти зайвий раз у похід, на прогулянку, провести урок на свіжому повітрі та ін. ми починаємо нагадувати дітям про вади людства. "Свято место пусто не бывает" - ми ж святість і чистоту сприймання світу дитиною загаджуємо різним непотребом. Діти вчаться на прикладі дорослих, "списують" матрицю поведінки дорослих. і потім живуть як навчили батьки, вихователі, вчителі... Якщо половина пед колективу курить, а потім іде і влаштовує дітям театр, бо інакше це не назвеш - на вулиці я курю, а в класі - білий і пухнастий.... Ми свій дорогоцінний час витрачаємо на переписування різноманітних програм, приписів, виконання наказів, які множаться, як гриби після дощу, замість елементарного людяного спілкуванняя з дітьми.
ВідповістиВидалити