Доброго вечора.
Сьогодні офіційно настала українська практика.
Мій перший урок пройшов сьогдні о 9:40 у 5Б класі, урок української мови.
* чернетка перед заліковими уроками
Самоаналіз уроку української мови
Тема: Особливості побудови опису. Науковий і художній стиль.
Мета: Розкрити особливості побудови опису предмета, в науковому та художньому стилях, вчити розділяти науковий і художній опис, обгрунтовувати свою думку, будувати власні висловлювання, дотрисуючись стильових особливостей, розвивати мовлення, виховувати любов до природи.
Тип уроку: урок розвитку звязного мовлення
Обладнання: таблиці "Типи мовлення",
підручник Н.В. Бондаренко, А.В.Ярмолюк, с. 122-126
Загальна оцінка проведеного уроку, раціональність розподілу часу на окремі види роботи.
Змiст уроку було визначено вiдповiдно до вимог шкiльної програми з урахуванням пiдготовки учнiв. Час на деякі види робіт був розрахований нечітко, тому не все заплановане було виконане.
Через цей недолік, один з видів роботи втратив свою мету.
А саме:
Наприкінці уроку учні мали виконати творче завдання - написати опис предмета у художньому стилі, а потім того самого предмета у науковому.
До цього був написаний словниковий диктант - ми підбирали синоніми до слів. Саме ці слова мали стати "для довідок" допомогою учням.
Багато працювали з теоретичним матеріалом, необхідно було більше часу залишити на практичну частину.
Раціональність, доцільність, ефективність методів, прийомів, дидактичного матеріалу та форми організації діяльності учнів.
Використані та поєднані такі методи і прийоми роботи: слово вчителя, криголам, головоломка, робота з теоретичний матеріалом, робота із словником, словниковий диктант, творча вправа, фронтальна робота.
На етапі "Мотивація навчальної діяльності" учні розгадували головоломку, яка допомогала визначити тему уроку. Це певним чином зацікавило дітей. Було застосовано колективну та iндивiдуальну форму роботи. Цi форми органiзацiї дiяльностi вiдповiдають вiку та рiвню розвитку учнiв.
Основні засоби навчання, їх доцільність та ефективність.
Я використовувала підготовлений дидактичний матерiал та підручник. Поєднання цих засобiв було результативним.
Результативність роботи на відповідному уроцi.
Учні розібралися у визначенні наукового та художнього стилів, виявили середній рівень у синатиксичному розборі речень.
Що б змінили у своїй роботі, які висновки на майбутнє зробили.
Необхідно навчитися більш чітко розподіляти час на ті й інші види робіт, зацікавлювати учнів творчими завданнями на етапі мотивації, викоричтовувати більш практичних завдань, теоретичиний матеріал у 5 класі звести до мінімуму. Закріплювати його на практиці.
Сьогодні офіційно настала українська практика.
Мій перший урок пройшов сьогдні о 9:40 у 5Б класі, урок української мови.
* чернетка перед заліковими уроками
Самоаналіз уроку української мови
Тема: Особливості побудови опису. Науковий і художній стиль.
Мета: Розкрити особливості побудови опису предмета, в науковому та художньому стилях, вчити розділяти науковий і художній опис, обгрунтовувати свою думку, будувати власні висловлювання, дотрисуючись стильових особливостей, розвивати мовлення, виховувати любов до природи.
Тип уроку: урок розвитку звязного мовлення
Обладнання: таблиці "Типи мовлення",
підручник Н.В. Бондаренко, А.В.Ярмолюк, с. 122-126
Загальна оцінка проведеного уроку, раціональність розподілу часу на окремі види роботи.
Змiст уроку було визначено вiдповiдно до вимог шкiльної програми з урахуванням пiдготовки учнiв. Час на деякі види робіт був розрахований нечітко, тому не все заплановане було виконане.
Через цей недолік, один з видів роботи втратив свою мету.
А саме:
Наприкінці уроку учні мали виконати творче завдання - написати опис предмета у художньому стилі, а потім того самого предмета у науковому.
До цього був написаний словниковий диктант - ми підбирали синоніми до слів. Саме ці слова мали стати "для довідок" допомогою учням.
Багато працювали з теоретичним матеріалом, необхідно було більше часу залишити на практичну частину.
Раціональність, доцільність, ефективність методів, прийомів, дидактичного матеріалу та форми організації діяльності учнів.
Використані та поєднані такі методи і прийоми роботи: слово вчителя, криголам, головоломка, робота з теоретичний матеріалом, робота із словником, словниковий диктант, творча вправа, фронтальна робота.
На етапі "Мотивація навчальної діяльності" учні розгадували головоломку, яка допомогала визначити тему уроку. Це певним чином зацікавило дітей. Було застосовано колективну та iндивiдуальну форму роботи. Цi форми органiзацiї дiяльностi вiдповiдають вiку та рiвню розвитку учнiв.
Основні засоби навчання, їх доцільність та ефективність.
Я використовувала підготовлений дидактичний матерiал та підручник. Поєднання цих засобiв було результативним.
Результативність роботи на відповідному уроцi.
Учні розібралися у визначенні наукового та художнього стилів, виявили середній рівень у синатиксичному розборі речень.
Що б змінили у своїй роботі, які висновки на майбутнє зробили.
Необхідно навчитися більш чітко розподіляти час на ті й інші види робіт, зацікавлювати учнів творчими завданнями на етапі мотивації, викоричтовувати більш практичних завдань, теоретичиний матеріал у 5 класі звести до мінімуму. Закріплювати його на практиці.
Ми чули гарні відгуки про вашу сьогоднішню роботу. Молодець.
ВідповістиВидалитиНайцікавіші моменти ваших самоаналізів - конкретика, коли ви не тільки використовуєте правильні терміни, а й вмієте конкретизувати прикладами своєї роботи.
ви визначили низку проблем, які виникли у процесі підготовки і проведння:
Необхідно навчитися більш чітко розподіляти час на ті й інші види робіт, зацікавлювати учнів творчими завданнями на етапі мотивації, викоричтовувати більш практичних завдань, теоретичиний матеріал у 5 класі звести до мінімуму. Закріплювати його на практиці.
Це чудово, що ви це помічаєте, а тепер у вас є можливість усвідомлено працювати, щоб поступово покращити ситуацію.
Нам буде дуже цікаво спостерігати, як ви будете на наступних уроках працювати над цим.
Успіхів.
Чекаємо на творчі звіти з професійного поля.