Урок літератури - пристойно. Але має бути нормальний заголовок "План-конспект ...". Чомусь відсутній підсумок уроку. сторінка учнівського зошита та проект оформлення записів на дошці, розміщення наочності є склаовими вашого конспекту. Це вже фінал практики, а використовуєте тільки фронтальні види роботи. А якже активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів активними та інтерактивними методами та прийомами. Чи не забагато бесіди на уроці, може не точно визначили метод?
В уроці мови щось не допарцювали, не зрозуміло це план-конспект чи розгорнутий конспект уроку. Якось дивно визначено у вас етапи уроку, відсутній підсумок. Оцінювання на уроках ви не проводите? Які види роботи ви плануєте, щогб оцінити унчів,як це буде здійснено? Що це за метод "робота біля дошки" (робота в городі, миття підлоги)? Будьте уважнішими, визначаючи види діяльності (методи, прийми та форми). Ми від вас чекаємо гарних уроків і гарних конспектів.
Треба чекати на поради та рекомендації. А ще потрібно очікувати схвалення.
ВідповістиВидалитиА критикують хай критики.
Урок літератури - пристойно. Але має бути нормальний заголовок "План-конспект ...".
ВідповістиВидалитиЧомусь відсутній підсумок уроку.
сторінка учнівського зошита та проект оформлення записів на дошці, розміщення наочності є склаовими вашого конспекту. Це вже фінал практики, а використовуєте тільки фронтальні види роботи. А якже активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів активними та інтерактивними методами та прийомами. Чи не забагато бесіди на уроці, може не точно визначили метод?
В уроці мови щось не допарцювали, не зрозуміло це план-конспект чи розгорнутий конспект уроку. Якось дивно визначено у вас етапи уроку, відсутній підсумок. Оцінювання на уроках ви не проводите? Які види роботи ви плануєте, щогб оцінити унчів,як це буде здійснено?
Що це за метод "робота біля дошки" (робота в городі, миття підлоги)? Будьте уважнішими, визначаючи види діяльності (методи, прийми та форми). Ми від вас чекаємо гарних уроків і гарних конспектів.