субота, 22 грудня 2012 р.

Моя найкраща характеристика... ))

Доброго дня, мої любі блогери!!! 
Свою практику хочу закінчити такою публікацію. 
На першому тижні, коли ми тільки починали, на головному блозі "Практика, практика" мені запамяталось прислівя "Час збирати каміння". 
Після закінчення своєї практики я назбирала арсенал певних емоцій ... 


Характеристика від вашого керівника-педагога - це, звичайно, дуже цінний документ, але для мене стала характеристикою ось ця книжечка, яку мені зробили мої діти. 
Я колись вже писала "І як не розридатися на останньому уроці...". Зараз ви мене зрозумієте. 












7 коментарів:

  1. А я завжди думаю, що з маленькими складніше. Може й складніше, але вони не соромляться любити вчителя. Це ще який плюс!

    ВідповістиВидалити
  2. ніііі, мені з маленькими як раз дуже комфортно ))

    ВідповістиВидалити
  3. Можу поспывчувати тим, хто не зміг знайти контакт з учнями, у кого учні на уроці сиділи з байдужим поглядом.
    А вас вітаю, звичайно, діти не завжди вміють виражати свої почуття (тому варто подякувати тим, хто вашим діятм це підказав і організував).
    Молодець, що поділілися з нами. Людо, так хочеться побачити фото вас з вашими учнями - усміхненою та щасливою!
    (Ми вам про це не нагаудвали, але сподіваюся, що ви змогли зафіксувати щасливі обличчя ваших учнів, і вас у класі нам приємно буде побачити)

    ВідповістиВидалити
  4. звичайно))
    все буде у газеті нашої підгрупи )))

    ВідповістиВидалити
  5. так, це сама найкраща характеристика! Діти підтвердили, що ти гарний вчитель!)

    ВідповістиВидалити
  6. Людочко, зв'яжіться зі мною (ел. поштою чи телефоном). Є важлива справа! Для креативних і творчих.

    ВідповістиВидалити

Архів блогу