Орієнтуйтесь, щоб тексту було десь на 2-3 сторінки 12 шрифтом, 1 інтервал. Напрям правильний і розумно підійшли. Технологія значно складніша, ніж багатьом здається. бо овна багатогранна і може використовуватися з різною метою (ви про це і говорите). Але стронній читач у ваших матеріалах не побачить цінних рекомендацій з вашого досвіду, а якже ви її впроваджуали. Поки ви подали лише констутування, що це було. І ми вам віримо, але як ви це проводили ми не знаємо, отже не зможемо скористатися вашими порадами. Розширрте свої пункти так, щоб той хто захоче піти вашим шляхом зрозумів, що яку мотиваційну й яку інтсруктивну роботу він має проветси з учнянми, як уддосконалювалися вміння учнів виконувати цей вид діяльності правильно. Тобто потрібно додати фрагменти уроків. Напишіть: "Так, на уроці такому-то було запропоновано те-то, у результаті учні (змогли. не змогли, відчули труднощі тому-то). На наступному уроці робота була продовжена так-то (чи ускладнювалися завдання, чи змінювалася форма). Тобто розширте так, щоб це могло слугувати зразком для наслідування, опис ваших послідовних дій стане заразком "роби, як я". Трошки допрацюйте. Ок?
Молодець!
ВідповістиВидалитиЯ ще не приступала. Є взірець)
Орієнтуйтесь, щоб тексту було десь на 2-3 сторінки 12 шрифтом, 1 інтервал.
ВідповістиВидалитиНапрям правильний і розумно підійшли. Технологія значно складніша, ніж багатьом здається. бо овна багатогранна і може використовуватися з різною метою (ви про це і говорите). Але стронній читач у ваших матеріалах не побачить цінних рекомендацій з вашого досвіду, а якже ви її впроваджуали. Поки ви подали лише констутування, що це було. І ми вам віримо, але як ви це проводили ми не знаємо, отже не зможемо скористатися вашими порадами. Розширрте свої пункти так, щоб той хто захоче піти вашим шляхом зрозумів, що яку мотиваційну й яку інтсруктивну роботу він має проветси з учнянми, як уддосконалювалися вміння учнів виконувати цей вид діяльності правильно. Тобто потрібно додати фрагменти уроків. Напишіть: "Так, на уроці такому-то було запропоновано те-то, у результаті учні (змогли. не змогли, відчули труднощі тому-то). На наступному уроці робота була продовжена так-то (чи ускладнювалися завдання, чи змінювалася форма). Тобто розширте так, щоб це могло слугувати зразком для наслідування, опис ваших послідовних дій стане заразком "роби, як я".
Трошки допрацюйте. Ок?
що то значить коли спробував швидко надрукувати, всі букви навпаки.
ВідповістиВидалитинічого страшного ) суть все одно зрозуміло )
ВідповістиВидалитидопрацюю, звичайно :)
дякую за рекомендації